အများပြည်သူသို့ အသိပေးကြေညာချက်

၁။       အဂတိလိုက်စားမှုတိုက်ဖျက်ရေးကော်မရှင်သည် အစိုးရရုံး/ဌာနများတွင်ဝန်ဆောင်မှုရယူကြသည့်  ပြည်သူများ၏ တယ်လီဖုန်းနံပါတ်များသို့ Short Code နံပါတ် 1111အသုံးပြု၍ SMS မှတစ်ဆင့် ဝန်ဆောင်မှုနှင့်စပ်လျဉ်းသည့်မေးခွန်းများမေးမြန်းခြင်းဖြင့် တုံ့ပြန်မှုများရယူနိုင်ရန် အများပြည်သူထံမှ တုံ့ပြန်မှုရယူခြင်းအစီအစဉ် (Public Feedback Programme-PFP)”ကိုသက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။

၂။       အဆိုပါ PFP အစီအစဉ်သည် အစိုးရဌာန/ အဖွဲ့အစည်းများ၏ ဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းများပိုမိုကောင်းမွန်လာစေရေးနှင့် အဂတိလိုက်စားမှုများလျော့နည်းကျဆင်းစေရေးအတွက် ရည်ရွယ်၍ ဆောင်ရွက်နေသည့် ကိစ္စရပ်ဖြစ်သောကြောင့် Short Code နံပါတ် 1111မှတစ်ဆင့် SMS ဖြင့် ပေးပို့မေးမြန်းသောမေးခွန်းများကိုပြည်သူများကအကြံပြုဖြေကြားပေးခြင်းဖြင့် အစိုးဌာန/အဖွဲ့အစည်းများ၏ ဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းများ၌ လိုအပ်ချက်နှင့် အားနည်းချက်များကိုသိရှိပြုပြင်နိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။

၃။       သို့ဖြစ်ပါ၍ ပြည်သူများအနေဖြင့် အဂတိလိုက်စားမှုတိုက်ဖျက်ရေးလုပ်ငန်းစဉ်များတွင် ပူးပေါင်းပါဝင် ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန်နှင့် ပြည်သူများကသက်သာသောနှုန်းထားဖြင့် SMS များပြန်လည်ဖြေကြားပေးနိုင်ရေးဆက်သွယ်ရေးအော်ပရေတာများနှင့် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ထားပါကြောင်းအသိပေးတိုက်တွန်းနှိုးဆော်အပ်ပါသည်။

 

                                                                                                                         အဂတိလိုက်စားမှုတိုက်ဖျက်ရေးကော်မရှင်

နောက်ဆုံးရသတင်းများ


MOS

DSW

DDM

DOR